مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-19فرهنگي

اتفاقی باور نکردنی در جشنواره تئاتر دانشگاهی!


جشنواره تئاتر دانشگاهی که بیست وسه دوره توسط دانشجویان برگزار شده؛ حال یک استاد دانشگاه به عنوان دبیر آن منصوب شده است.

در این باره ناصر حبیبیان معتقد است باید از دانشجویی بودن جشنواره تئاتر دانشگاهی حمایت کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، به تازگی خبری مبنی بر انتخاب رحمت امینی به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر دانشگاهی در برخی از رسانه ها منتشر شد.

انتخابی که به نحوی تخلفی آشکاردر جشنواره محسوب می شود؛ چرا که در آیین نامه جشنواره تئاتر دانشگاهی صراحتاً اعلام شده که باید دبیر این جشنواره از میان دانشجویان تئاتر سراسر کشور، انتخاب شود.

  درباره این موضوع با ناصر حبیبیان که مسئولیت دبیری دوازدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را برعهده داشته، گفت وگویی داشته ایم که در ادامه آن را می خوانید.

ناصر حبیبیان درباره جشنواره تئاتر دانشگاهی، گفت: جشنواره تئاتر دانشگاهی تا دوره دوازدهم، به شدت مقید به اجرای آیین نامه بود.

ما در دوره دوازدهم بخشی را داشتیم تحت عنوان مجمع تئاتر دانشجویان سراسر کشور که این مجمع زیر مجموعه مجامع فرهنگی و هنری بود.

کانون های تئاتر دانشجویی سراسر کشور نمایندگان را معرفی می کردند که این نمایندگان اعضای مجمع تئاتر دانشجویان را تشکیل می دادند و هر ساله جلساتی را نیز برگزار می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی باور نکردنی در جشنواره تئاتر دانشگاهی!

اتفاقی باور نکردنی در جشنواره تئاتر دانشگاهی!