مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-19اجتماعي

توسعه اقتصاد کشاورزی نیازمند مدیریت منابع آبی/به مدیریت رودخانه ها نقد داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن ایثار شاهد با تاکید بر لزوم توجه به گردشگری در استان گیلان و مطالبه از مسؤولین توسط اصحاب رسانه اظهار کرد: برخی مسؤولین درک علمی درستی از اکوسیستم و محیط زیست ندارند لذا باید مطالبه صحیح صورت بگیرد تا مشکلات برطرف شود.

  وی با اشاره به کریدور شمال و جنوب و اقتصاد دریا در گیلان که در خصوص راه آهن قراردادهایی بسته شده تا این شاهراه به نتیجه برسد، گفت: در گذشته هزینه ساخت کارخانه کمپوست مشخص شده بود اما به نتیجه نرسید و دنبال چرایی هستیم البته الحمدلله با پیگیری های لازم این موضوع در دست اقدام است.

  نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه زیرکشت کشاورزی نیازمند منابع آبی هستیم که ما این موضوع را از متولیان امر مطالبه کرده و مطالبه می کنیم، افزود: به نوع نگاه به مدیریت رودخانه های استان گیلان نقد وارد است که باید به این موضوع چاره اندیشی شود و ما برای رفع این مشکل پیگیر بوده و از طرفی بحث آزادسازی اطراف رودخانه ها نیز در دستور کار است.

  آقازاده با اشاره به توسعه روستایی در حوزه های مختلف بهداشت، درمان، اقتصاد، فرهنگی تصریح کرد: برخی طرح ها مانند طرح هادی ممکن است داری نیت خوبی برای توسعه روستایی بوده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد کشاورزی نیازمند مدیریت منابع آبی/به مدیریت رودخانه ها نقد داریم

توسعه اقتصاد کشاورزی نیازمند مدیریت منابع آبی/به مدیریت رودخانه ها نقد داریم