مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-19سياسي

مدرسه سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می یابد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امر مدرسه سازی به عنوان یک حرکت مؤثر با دوراندیشی برنامه ریزان و در تراز انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم ادامه پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری ظهر شنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا نظام تعلیم و تربیت قدرت و اقتدار واقعی خود را بر مبنای مفاهیم اعتقادی و دینی پیدا کرده و بر پایه حیات طیبه نظام تعلیم و تربیت به حیات خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر زحمات زیادی با همراهی خیرین نیک اندیش استان در امر مدرسه سازی انجام شده است، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف متعالی در این حوزه ما نیازمند نقشه راه متعالی هستیم تا آموزش و پرورش بتواند در ریل توسعه گام های اساسی را بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اصلی ترین محور حرکت مدیران، معاونان، معلمان و فعالان حوزه آموزش و پرورش را گام برداشتن در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ملاک و معیار حرکت خود قرار می دهیم و امیدواریم نوسازی مدارس نیز با افق 10 تا 20 ساله مدارسی به معماری مناسب و تجهیزات شایسته احداث کرده و در تراز انقلاب اسلامی تحویل نسل آینده دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می یابد

مدرسه سازی با دوراندیشی و در تراز انقلاب اسلامی ادامه می یابد