مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-19سياسي

تاکید مخبر بر اصلاح نظام بانکی کشور


معاون اول رییس جمهور با حضور در وزارت امور اقتصادی و دارایی، از بخش های مختلف خزانه داری کل کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات این نهاد مالی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر ظهر امروز (شنبه) در جریان این بازدید که در آخرین روز کاری سال 1400 و در واپسین ساعات باقیمانده از فعالیت رسمی اداری در سال جاری انجام شد، از کارکنان بخش های مختلف خزانه داری کل کشور به خاطر تلاش ها و اقدامات انجام شده به ویژه در روزهای پایانی سال قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین پس از این بازدید در جمع معاونین و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، این وزارتخانه را از مهمترین دستگاه های اجرایی برای اداره امور مالی کشور برشمرد و گفت: خزانه در طول تاریخ همواره بعنوان امین حکومت ها مطرح بوده و اگر عملکرد این نهاد مناسب باشد شاهد بالندگی اقتصاد کشور خواهیم بود.

وی با یادآوری وضعیت کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم گفت: در زمان شروع دولت، وضعیت خزانه مناسب نبود، میزان فروش نفت پایین و درآمدهای حاصل از فروش در اختیار دولت قرار نمی گرفت.

مخبر افزود: ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی در برخی استان ها نامناسب بود و شاهد آمار بالای فوتی ناشی از کرونا بودیم ضمن آنکه دشمنان از یک طرف شرکت های تولید کننده واکسن در کشور را تحریم می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مخبر بر اصلاح نظام بانکی کشور

تاکید مخبر بر اصلاح نظام بانکی کشور