مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-19بين الملل

جروزالم پست: سفر اسد به امارات؛ عصری جدید برای سوریه


یک روزنامه صهیونیستی گزارش کرد که سفر رییس جمهور سوریه به امارات متحده عربی را می توان عصری جدید در گسترش روابط دمشق با کشورهای منطقه تلقی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در تحلیلی در خصوص اولین سفر بشار اسد رییس جمهور سوریه به یک کشور عربی از زمان آغاز جنگ سوریه نوشت که سفر اسد به امارات عصر جدیدی برای سوریه محسوب می شود.

طبق این گزارش، اسد روز گذشته (جمعه) به امارات سفر کرد و طبق گزارش نشریه نشنال امارات متحده عربی، شیخ محمد بن راشد معاون رییس جمهور و حاکم دبی و شیخ محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی رتبه نیروهای مسلح امارات درباره جدیدترین تحولات سوریه با رییس جمهور این کشور گفت وگو کردند .

این نشریه اماراتی این دیدارها را یک نقطه عطف مهم برای دولت سوریه توصیف کرد و نوشت، به نوعی ارتباطات دولت سوریه با جهان بیرونی در حال گسترش است.

جروزالم پست سپس با اشاره به این موارد نوشت، سفر اسد به امارات نمادین بود زیرا امارات متحده عربی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه محکومیت حمله روسیه به اوکراین رأی ممتنع داد و ظاهراً به همراه چین و هند در حال سبک و سنگین کردن نظم جهانی جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: سفر اسد به امارات؛ عصری جدید برای سوریه

جروزالم پست: سفر اسد به امارات؛ عصری جدید برای سوریه