مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-19سياسي

ایران باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه امروز ایران کشوری قوی است گفت: امروز ایران سرافراز است و باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی آب تیمور که امروز (28 اسفند 1400) انجام شد اظهار کرد: امروز در مکانی قرار داریم که با خون جوانانمان تثبیت شده تا بتوانیم با امنیت کامل و با فراغ بال در این نقطه حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از وقفه دو ساله به دلیل شرایط کرونایی توفیق خدمت مجدد به زائران راهیان نور را پیدا کردیم افزود: این نمایشگاه به همت همرزمانمان در قرارگاه منطقه جنوب غرب و نیروهای پدافند، هوانیروز، نیروهای هوایی و زمینی برپا شد.

بیدادی با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: اکنون مقداری عرصه نبرد متفاوت شده و دیگر مانند گذشته خاکریزی یا سرزمینی محل پیکار حق و باطل نیست بلکه امروز عرصه پیکار دشمن با ما ذهن مردم به ویژه جوانان است و در تلاش اند تا ذهن و باور مردم ما را دچار تزلزل کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب تصریح کرد: بدون شک راهیان نور اردوی عظیم فرهنگی است که می تواند اثر بی بدیلی داشته باشد زیرا با این یادمان ها و نمایشگاه ها می توانیم پیشینه قوی، فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه هایی که آفریده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود

ایران باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود