مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-19اقتصادي

پلمب 9 فروشگاه زنجیره ای در کرمانشاه به دلیل تخلفات پرتکرار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از پلمب 9 فروشگاه زنجیره ای در کرمانشاه به دلیل تخلفات پرتکرار خبر داد.

- اظهار کرد: هرساله با نزدیکی به ایام عید نوروز نظارت ها بر بازار شب عید از سوی تیم های بازرسی و نظارتی تشدید می شود و امسال نیز مانند سنوات قبل این نظارت ها از تاریخ 15 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده موضوعی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت یافتن راهکاری برای جلوگیری از گران فروشی و کم فروشی ها بود که باید به نحوی صورت گیرد که تأثیر بازدارندگی در آن قابل مشاهده باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال های گذشته تیم های نظارتی پس از شناسایی متخلفین از طریق جریمه های نقدی با آنها برخورد می کردند اما به دلیل پروسه طولانی پرداخت جریمه و کم بودن جریمه های صورت گرفته که در اکثر مواقع باعث تکرار تخلف آنها می شد و عملاً تأثیر بازدارندگی دیده نمی شد امسال به طوری جدی تر و به منظور تأثیرگذاری بیشتر برای برخورد با متخلفین تصمیماتی در راستای برخوردهای سنگین تر با دستگاه های متخلف گرفته شد.

باباخانی با اشاره به تأکیدات استاندار کرمانشاه برای تشدید بازرسی ها و مجازات ها در مورد متخلفینی که با گران فروشی باعث بهم ریختن بازار می شوند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 9 فروشگاه زنجیره ای در کرمانشاه به دلیل تخلفات پرتکرار

پلمب 9 فروشگاه زنجیره ای در کرمانشاه به دلیل تخلفات پرتکرار