مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-19پزشكي

مراقب نباشیم بعد از نوروز موج جدید کرونا می آید


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هشدار داد که اگر در ایام نوروز مراقبت نکرده و در دید و بازدید و مسافرت ها دچار سهل انگاری شویم، شاهد بروز موج جدید و بحران ابتلا به کروناویروس خواهیم شد.

- سید وحید حسینی شنبه 28 اسفند در نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: با فرارسیدن سال جدید و تعطیلات نوروز، دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی آغاز می شود که این امر در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر کروناویروس می تواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد.

او ادامه داد: دورهمی های خانوادگی یکی از عوامل مهم در افزایش موارد ابتلا به کروناویروس است، بنابراین لازم است خانواده ها توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند تا از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.

حسینی اظهار کرد: شاهد کاهش میزان موارد ابتلا و بستری بیماران در سطح بیمارستان های استان هستیم و رسیدن به این مهم، مرهون تلاش مجموعه سلامت، مسوولان اجرایی و مشارکت و همراهی مردم فارس است، اما با غفلت و سهل انگاری در برابر این بیماری، با موج جدید آن مواجه می شویم، بنابراین می توان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس، سال جدید را با تضمین سلامتی آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب نباشیم بعد از نوروز موج جدید کرونا می آید

مراقب نباشیم بعد از نوروز موج جدید کرونا می آید