مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-19اقتصادي

افزایش 120 درصدی تردد در ورودی شمالی فارس


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از افزایش 120 درصدی تردد ورودی شمالی استان از سمت اصفهان در سومین روز از طرح نوروزی 1401 خبر داد.

  - علیرضا راستیار شنبه 28 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: تردد ورودی های فارس از سمت اصفهان در سومین روز طرح نوروزی 1401 به نسبت مدت مشابه سال گذشته، 120 درصد افزایش داشته است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: در همه محورهای استان که دارای سامانه های تردد شمار هستند نیز شاهد افزایش 22 درصدی تردد خودروهای سورای با نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم.

او افزود: یکی از مهم ترین عوامل تصادفات در ایام نوروز خستگی و خواب آلودگی است و بر همین اساس از تمام هموطنان می خواهیم به ازای هر 2 ساعت رانندگی حتما 15 دقیقه در مجتمع های بین راهی استراحت کنند.

راستیار خاطرنشان کرد: در سطح محورهای استان فارس 55 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و 36 ایستگاه شادی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده ای هستند.

او ادامه داد: پویش همراهان سفر ایمن به همین منظور طراحی شده است و تلاش می شود که با ارتقاء فرهنگ ترافیک از طریق اطلاع رسانی و آموزش هایی که انجام می شود کاهش حوادت جاده ای را شاهد باشیم.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان گفت: بر اساس نتایج تحلیل تصادفات سه سال گذشته ( ساعت تصادف ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی تردد در ورودی شمالی فارس

افزایش 120 درصدی تردد در ورودی شمالی فارس