مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-19اقتصادي

نصب 65 المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر


در راستای زیباسازی شهر، ایجاد محیطی با طراوت و بهاری، ارتقای کیفیت منظر، هویت بخشی به فضاهای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در سطح شهر و اجرای طرح استقبال از بهار 1401، - بیش از 65 المان و استند نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

مجید فرجی در گفت وگو با ایسنا، با تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم اداره سیما و منظر شهری در آذین بندی و فضاسازی گسترده شهر، همزمان با اعیاد شعبانیه و نوروز 1401، افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان متولی ساخت و نصب المان های مناسبتی، فضای عمومی شهر را با نصب المان های ویژه نوروز برای استقبال از سال نو آماده می کند.

وی اظهارکرد: المان های نوروزی شامل المان های دعای تحویل سال، مادربزرگ نوروزی، تخم مرغ های رنگی، المان نوری سیب، نهنگ، کرگدن، المان اوریگامی ببر، اوریگامی گاو، دخترک و جعبه کادو، عینک، اسب نوری، اسب و کالسکه نوری، المان های نوری چتر، درخت و بچه، المان گلدان های گل، فرش، پروانه ها، چرخ و فلک، طاووس و بیش از 15 ست هفت سین هستند.

فرجی با بیان اینکه مجموعه اقدامات طرح استقبال از بهار با هدف تغییر حال و هوای شهر برنامه ریزی شده اند، تصریح کرد: در این راستا، با توجه بیشتر به پاکیزگی شهر، آذین بندی وفضاسازی شهر با نصب 15 هزار متر ریسه الوان، تعویض پرچم های فرسوده، نصب بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 65 المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

نصب 65 المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر