مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-19اقتصادي

شناسایی و کشف 11میلیارد ریال پوشاک قاچاق در مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف و ضبط بیش از 2990 ثوب انواع پوشاک شامل تی شرت، کت وشلوار، پیراهن و غیره خبر داد.

- بخش علی بیاتی قله زو در این خصوص اظهار کرد: در اجرای طرح شناسه کالا در حوزه البسه و پوشاک در استان و مقابله با پوشاک قاچاق در اقدام مشترک بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، اداره پلیس مبارزه با فاسد اقتصادی فرماندهی انتظامی خراسان در طی اسفند ماه سال جاری تعداد زیادی از مراکز پوشاک مورد رصد قرار گرفت و در مجموع در اجرای طرح شناسه کالا در بخش پوشاک از 14 فروشگاه عرضه کننده پوشاک خارجی و فاقد شناسه کالا مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: تمامی تولیدکنندگان البسه و پوشاک مردانه و زنانه اعم از تولیدی صنعتی، صنفی و پیراهن دوزان بر اساس تکالیف منبعث از بند هفت آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز موظف به دریافت و نصب کد شناسه بر روی اقلام تولیدی خود در مهلت تعیین شده هستند.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با اجرای کامل طرح شناسه کالا شهروندان می توانند در آینده نزدیک از طریق وب سرویس سامانه شناسه کالا و یا شماره گیری #77774 و وارد کردن کد شناسه محصول از تمامی اطلاعات و مشخصات کالایی محصول مورد نظر اطلاع حاصل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف 11میلیارد ریال پوشاک قاچاق در مشهد

شناسایی و کشف 11میلیارد ریال پوشاک قاچاق در مشهد