مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-19سياسي

مادر شهید رادمهر در بین خیران نوروزی در طرح کمک مومنانه


عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر با حضور در بین خیران در طرح نوروزی کمک مومنانه شرکت کرد و با اهدای بسته ها به رابطان این طرح سفیر مهربانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، توزیع بسته های مومنانه در شهرها، روستاها و محله ها همچنان یکی از راه ها برای نشان دادن همدلی و مهربانی به یکدیگر است که باوجود گذشت 25 ماه از شیوع ویروس نه تنها فراموش شده بلکه هر روز پررنگ تر هم شده است.

البته طعم شیرین کمک های مومنانه به مناطق محروم هم رسیده و بسته های مومنانه در اختیار مردم این مناطق نیز باتوجه به در پیش بودن نوروز قرار گرفته است.

در آستانه سال نو و همچنین مصادف بهار طبیعت با بهار قرآن خیریه 110 کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین طبرستان ساری، بابرپایی مجلس جشن و سرور با تهیه بسته های معیشتی برای 170خانواده تحت پوشش خود بیست و پنجمین مرحله طرح توزیع احسان را اجرا کرد.

  در این مرحله بسته ها شامل 24 قلم برنج، گوشت، روغن، تخم مرغ، رب، ماکارونی، نخودولوبیا، عدس، قند، شکر، چای، سویا، پنیر، حلوا شکری، گلاب،آرد برنج، شیرینی، کیک، شکلات،رسیب زمینی و پیاز، سیب درختی و پرتقال وسایر بوده که طی تلاش فراوان تهیه، بسته بندی و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید رادمهر در بین خیران نوروزی در طرح کمک مومنانه

مادر شهید رادمهر در بین خیران نوروزی در طرح کمک مومنانه