مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-19سياسي

مرور زندگی یک شهید شاخص راهیان نور 1401


حسین بدرالدین الحوثیتحت تأثیر اندیشه های امام خمینی(ره) به تشیع اثناعشری و انقلاب اسلامی علاقمند شد و همچون شهدای ایران و حزب الله لبنان، - حسین بدرالدین الحوثیتحت تأثیر اندیشه های امام خمینی(ره) به تشیع اثناعشری و انقلاب اسلامی علاقمند شد و همچون شهدای ایران و حزب الله لبنان، با تمسک به اصل برائت از دشمنان اسلام، حرکت انقلابی خود را در صعده - شمال یمن - آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد مرکزی راهیان برای سال 1401 حسین بدرالدین الحوثی را به عنوان یکی از شهدای شاخص راهیان نور انتخاب کرده است.

به همین مناسبت نگاهی به بخشی هایی از زندگی این شهید خواهیم داشت.

حسین بدرالدین الحوثی با نام کامل سید حسین طباطبایی حوثی فرزند علامه سید بدرالدین طباطبایی حوثی رهبر شیعیان زیدی جارودی یمن بود.

او تحت تأثیر اندیشه های امام خمینی(ره) به تشیع اثناعشری و انقلاب اسلامی علاقمند شد و همچون شهدای ایران و حزب الله لبنان، با تمسک به اصل برائت از دشمنان اسلام، حرکت انقلابی خود را در صعده - شمال یمن - آغاز کرد.

حسین بدرالدین الحوثی با درک درست زمان خود، مسئولیت تاریخی اش را به خوبی انجام داد و علاوه بر تدریس علوم دینی به جوانان، به همراهی یارانش شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و اسلام پیروز است را در مساجد بزرگ یمن فریاد زد و علیه آمریکا که به بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور زندگی یک شهید شاخص راهیان نور 1401

مرور زندگی یک شهید شاخص راهیان نور 1401