مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-19ورزشي

انتخابات زورخانه ای با حکم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری تایید شد


پس از رای اولیه دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای، دادگاه تجدید نظر صحت این انتخابات را تایید کرد.

- پس از رای اولیه دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای، دادگاه تجدید نظر صحت این انتخابات را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش های زورخانه ای، پس از انتخاب مهرعلی باران چشمه به عنوان رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که در تاریخ 1400/3/19 انجام شد، محمدکاظم کوهی و مجتبی جوهری از وزارت ورزش و جوانان به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و خواستار ابطال انتخابات شدند.

شعبه 28 تجدید نظر دیوان عدالت اداری پس از بررسی های انجام شده، ضمن تایید انتخابات فدراسیون زورخانه ای، در بخشی از رای خود آورده است: پس از شکایت شاکیان به شعبه 45 بدوی دیوان عدالت اداری و با تجدید نظر خواهی وزارت ورزش و جوانان و پس از بررسی های صورت گرفته و با اجازه حاصل از ماده 71 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری دادنامه تجدیدنظرخواسته در این قسمت نیز نقض و حکم به رد شکایت شاکیان صادر و اعلام می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعبه 45 دیوان عدالت اداری 30 خرداد با صدور دستور موقت، نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را بی اثر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات زورخانه ای با حکم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری تایید شد

انتخابات زورخانه ای با حکم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری تایید شد