مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-19اقتصادي

انجام روزانه گشت های مشترک ویژه طرح نظارت بر بازار کالا در ایلام


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت و پایش بازار انواع کالا و خدمات ویژه نوروز 1401، با هدف رصد انواع کالا و کنترل بازار از تاریخ 14 بهمن ماه 1400 آغاز شده و تا 20 فروردین سال 1401 در سطح استان ایلام ادامه خواهد داشت.

- عزت الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت و پایش بازار انواع کالا و خدمات ویژه نوروز 1401، با هدف رصد انواع کالا و کنترل بازار از تاریخ 14 بهمن ماه 1400 آغاز شده و تا 20 فروردین سال 1401 در سطح استان ایلام ادامه خواهد داشت.

  وی افزود: این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی شهروندان، در روزهای پایانی سال و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در ایلام گشت های مشترک با حضور دستگاه های ذیربط برگزار می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام گفت: در بخش کالایی بر نحوه عرضه و قیمت انواع کالاهای اساسی توسط بازرسان به صورت دو شیفت (صبح و عصر) و همچنین در ایام تعطیل نظارت بیشتری خواهد شد.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی با همراهی کارشناسان اتحادیه های صنفی ذیربط و تعزیرات حکومتی، در قالب گشت های مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه گشت های مشترک ویژه طرح نظارت بر بازار کالا در ایلام

انجام روزانه گشت های مشترک ویژه طرح نظارت بر بازار کالا در ایلام