مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-19فرهنگي

تمدید مهلت جشنواره کتاب سال دانشجویی


فراخوان بیست ونهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی تا 15 اردیبهشت ماه 1401 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا 15 اردیبهشت 1401 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

شرایط شرکت در جشنواره بر اساس این فراخوان دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب سطوح 2 و 3 می توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و دو بخش ویژه و بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

براین اساس همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشرشده، داشتن اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار کتاب از ابتدای سال 1399 تا پایان 1400، ثبت نام اینترنتی، ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه و ارسال نسخه ای از متنِ زبان اصلی آثار ترجمه شده، از جمله شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی است.

همچنین دانش آموختگانی که حداکثر دو سال پس از فارغ التحصیلی، کتاب خود را در بازه زمانی یادشده به چاپ رسانده اند نیز می توانند در جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت جشنواره کتاب سال دانشجویی

تمدید مهلت جشنواره کتاب سال دانشجویی