مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-19بين الملل

مذاکرات میلیاردر هندی برای سرمایه گذاری در آرامکوی سعودی


گوتام آدانی، میلیاردر هندی گروه آدانی مذاکراتی با عربستان سعودی درباره همکاری و پروژه های مشترک برگزار کرده که شامل خرید سهم در آرامکوی سعودی از صندوق سرمایه دولتی عربستان بوده است.

- گوتام آدانی، میلیاردر هندی گروه آدانی مذاکراتی با عربستان سعودی درباره همکاری و پروژه های مشترک برگزار کرده که شامل خرید سهم در آرامکوی سعودی از صندوق سرمایه دولتی عربستان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: گروه آدانی مذاکراتی با عربستان سعودی داشته و درباره ایده خرید سهم در غول نفتی آرامکو از صندوق سرمایه دولتی عربستان گفت وگو کرده است با این حال انتظار نمی رود این گروه هندی برای چنین سرمایه گذاری، پول نقد دهد و این توافق بر مبنای سواپ دارایی یا یک شراکت گسترده خواهد بود.

گوتام آدانی، میلیاردر هندی که از فعالیت در حوزه زغال سنگ، بنادر و انرژی سبز ثروت اندوزی کرده است، طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، یازدهمین فرد ثروتمند جهان است.

آدانی دومین مرد ثروتمند هند پس از موکش آمبانی، رییس هیات مدیره شرکت ریلاینس اینداستریز است.

این ریلاینس اینداستریز بود که پیشتر به مدت دو سال با آرامکوی سعودی سرگرم مذاکره برای انعقاد یک قرارداد بزرگ بود اما نوامبر گذشته اعلام کرد این توافق 15 میلیارد دلاری را لغو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات میلیاردر هندی برای سرمایه گذاری در آرامکوی سعودی

مذاکرات میلیاردر هندی برای سرمایه گذاری در آرامکوی سعودی