مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-19فرهنگي

جشن شب نوروز در ورزشگاه 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می شود


شهردار سنندج، از برگزاری جشن شب نوروز در ورزشگاه 15 هزار نفری ورزشگاه 22 گولان خبر داد و گفت: این جشن با شکوه، شاد و مفرح با حضور هنرمندان نامدار کردستان و ساعت 14 بعداظهر برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج، از برگزاری جشن شب نوروز در ورزشگاه 15 هزار نفری ورزشگاه 22 گولان خبر داد و گفت: این جشن با شکوه، شاد و مفرح با حضور هنرمندان نامدار کردستان و ساعت 14 بعداظهر برگزار می شود.

سید انور رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی، پایتخت نوروز جهان و پایتخت کتاب ایران انتخاب شده و باید در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: 26 اسفند ماه یکی از روزهای تاریخی بود چرا که برگزاری جشن جهانی نورزو با مشارکت شهروندان هنر دوست به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

شهردار سنندج، از برگزاری جشن شب نوروز در ورزشگاه 22 گولان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور هنرمندان نامدار کردستان فردا یکشنبه 29 اسفند ساعت 14 برگزار خواد شد.

رشیدی اعلام کرد: اجرای موسیقی شاد و فولکلور، اجرای هه لپرکی توسط 5 گروه 15 نفره ، اجرای سوارانه و روشن کردن آتش از برنامه های این جشن باشکوه است.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم و برنامه های این جشن بگونه ای طراحی شده که به چمن و پیست آسیبی وارد نشود و آتش هم خارج از چمن و به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن شب نوروز در ورزشگاه 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می شود

جشن شب نوروز در ورزشگاه 15 هزار نفری 22 گولان برگزار می شود