مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-19اقتصادي

ساماندهی مسافربرهای برون شهری فاروج، یکباره ممکن نیست


افزون بر 6 سال است که مشکل ساماندهی مسافربرهای برون شهری پای ثابت مصوبات شورای ترافیک شهرستان  بوده اما ساماندهی انجام نشده و یکباره هم شدنی نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فرماندار فاروج گفت: افزون بر 6 سال است که مشکل ساماندهی مسافربرهای برون شهری پای ثابت مصوبات شورای ترافیک شهرستان  بوده اما ساماندهی انجام نشده و یکباره هم شدنی نیست.

رضا قاسم زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برنامه ریزی پیشین، توقف اتوبوس ها در محل پایانه و سواری های برون شهری محور قوچان در زمین نبش خیابان ملائکه بود که به همین منظور تسطیع شد که محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه خروج سواری های مسافربر برون شهری باید مرحله به مرحله انجام شود تا به محل مورد نظر یعنی انتقال به خروجی شهر، ختم شود گفت: نصف جریمه های خودروهای فاروج مربوط به پارک دوبل بوده که ناشی از نابسامانی پارک خودروها در سطح شهر است.

قاسم زاده افزود: با توجه به پلاک شخصی بودن مسافربر های برون شهری فاروج، امکان ساماندهی نیست و از سویی در نبود جایگزین (خودروهای پلاک عمومی) و نبود تسهیلات برای این افراد با توجه به شناسنامه دار نبودن خودروهای آنان، امکان حذف کامل این مسافر برها در شرایط فعلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مسافربرهای برون شهری فاروج، یکباره ممکن نیست

ساماندهی مسافربرهای برون شهری فاروج، یکباره ممکن نیست