مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-19اقتصادي

برپایی نمایشگاه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در میبد


«میبد» شهر جهانی زیلو این روزها شاهد برپایی نمایشگاهی از برترین های این دستبافته و فرش سلامت است؛ نمایشگاهی که تا دهم فروردین ماه 1401 میزبان علاقمندان خواهد بود.

- ایسنا/یزد میبد شهر جهانی زیلو این روزها شاهد برپایی نمایشگاهی از برترین های این دستبافته و فرش سلامت است؛ نمایشگاهی که تا دهم فروردین ماه 1401 میزبان علاقمندان خواهد بود.

دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر با هدف آشنایی بیشتر و شناخت هرچه بیشتر عموم مردم با زیلوهای اصیل و مرغوب، تشویق تأمین­ کنندگان، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه­ کنندگان برای ارائه توانمندی­ها و دستاوردها و همچنین، بسترسازی برای معرفی ایده­ پردازی و نوآوری­ در اکوسیستم هنرصنعت زیلوبافی با شعار بالندگی و رویش دوباره زیلو در حال برگزاریست.

همزمان با ایام پایانی سال و برگزاری این دوره از جشنواره، نمایشگاهی از آثار برگزیده رسیده به جشنواره در مصلی میبد دایر شده که قرار است تا دهم فروردین ماه 1401 پذیرای علاقمندان باشد.

با توجه اهمیت و گستردگی فعالیت­های جاری در زنجیره ارزش هنرصنعت زیلوبافی، دومین جشنواره ملّی زیلوی برتر در دو بخش کلّی رقابتی شامل زیلوی برتر ، نقش و طرح و عکاسی و بخش غیررقابتی شامل نوآوران ، پیشکسوتان و ماندگاران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در میبد

برپایی نمایشگاه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در میبد