مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-19ورزشي

مدیرعامل باشگاه پاس سنگ تمام گذاشته است


رییس کانون هواداران تیم فوتبال پاس همدان گفت: با وجود مدت کوتاه حضور حمیدرضا عابری منصور در سمت مدیرعاملی باشگاه پاس همدان، وی در قبال مسائل مدیریتی، - فنی و مالی تیم سنگ تمام گذاشته است.

علی صمدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به روزهای خوب پاس، اظهار داشت: برای همگان ثابت شده آقای عابری منصور تمام پازل های مدیریتی را دارا است و حضورش در مدیریت باشگاه، اثربخشی بسیار مثبتی در نتایج تیم داشته است.

وی افزود: هم اکنون نه تنها مشکلات مالی باشگاه مرتفع شده، بلکه اعتماد به سرمربی و تصمیمات راهبردی در مباحث فنی و مدیریتی باعث شد تا پاس با کسب نتایج مطلوب و پیروزی در دیدارهای اخیر به ثبات و آرامش مورد نظر برسد.

صمدی خاطرنشان کرد: مدیرعامل فعلی باشگاه پاس تنها مدیری است که در این باشگاه هرگز دنبال منافع شخصی نبوده و در حال پرداخت بدهی های سال های گذشته است؛ وی معتقد است حق طلبکاران پرداخت شود آه و ناله های آن ها پشت سر تیم وجود ندارد و پس از سال ها شاهد یک انتصاب درست در مدیریت باشگاه بودیم و امیدواریم با مدیری که همدانی و متعصب و بااخلاق است بتوانیم در فوتبال کشور برخلاف سال های گذشته آبروداری کنیم.

وی طرح های آموزشی، درآمدزایی و اسپانسری مدیرعامل باشگاه پاس را راه نجات پاس از مشکلات مالی دانست و گفت: با طرح های جدیدی که برای پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه پاس سنگ تمام گذاشته است

مدیرعامل باشگاه پاس سنگ تمام گذاشته است