مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-19سياسي

فعالیت تعدادی از کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ایام نوروز


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: تعدادی از کتابخانه های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز 1401 برای استفاده اعضا و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی فعال هستند.

- محمود حاجی در گفتگو با خبر نگار مهر با تبریک پیشاپیش نوروز 1401 به هم استانی ها و همه اعضای کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد: در سال 1400 با تلاش همه همکاران ما در کتابخانه های عمومی استان و اعضای این کتابخانه ها برنامه های متنوعی در کتابخانه های عمومی شهرستان های خراسان جنوبی برگزار شد.

به گفته وی رونمایی از 16 کتاب دفاع مقدس، برگزاری مسابقه های مختلف مانند مسابقه کتاب خوانی نماز، مسابقه کتاب خوانی با محوریت وصیت نامه الهی _ سیاسی امام خمینی (ره)، بزرگداشت حکیم نزاری و اجرای طرح کتابخانه گردی در شهرستان های استان تنها تعدادی از آنها است.

وی در باره چگونگی فعالیت کتابخانه های عمومی استان گفت: در ایام نوروز 1401 تعدادی از کتابخانه های عمومی فعال می باشند و به اعضا و علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی خدمات ارائه می کنند.

وی بیان داشت: در بیرجند روز 28 اسفند کتابخانه های الغدیر و محمد علی کریم پور، 29 تا پنج فروردین کتابخانه های الغدیر، استاد سعیدی، حضرت خدیجه کبری، الوالاباب از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 14 خدمات ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تعدادی از کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ایام نوروز

فعالیت تعدادی از کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ایام نوروز