مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-19سياسي

برنامه های نوروزی برج میلاد چیست؟


مدیرعامل برج میلاد به تشریح برنامه های جشنواره نوروزگار 1401 پرداخت و گفت: در این جشنواره به همه اقشار و همه سنین توجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد گفت: خوشبختانه امسال با توجه به واکسیناسیون گسترده شهروندان و کمتر شدن آمار همه گیری ویروس کرونا، امکان برگزاری این جشنواره برای شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت فراهم شده است و امیدواریم بتوانیم در سال جدید میزبان خوبی برای بازدیدکنندگان باشیم.

وی در تشریح برنامه های نوروزی برج میلاد که با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ستاد گردشگری شهر تهران است، گفت: جشنواره نوروزگار از 25 اسفند ماه با فضاسازی نوروزی در بخش های مختلف برج میلاد همچون چیدمان سفره هفت سین در زیرگذر برج میلاد آغاز می شود و همچنین مراسم تحویل سال از محل برج میلاد از شبکه اول و پنج سیما پخش خواهد شد.

حیدری ادامه داد: نمایشگاه آداب و رسوم ایرانی با رویکرد همگرایی تمامی اقوام ایرانی، نمایشگاهی با عنوان آداب و رسوم اقوام ایرانی با حضور هنرمندان و نمایش صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران در طول جشنواره برگزار می شود.

  مدیرعامل برج میلاد با اشاره به برپایی کارگاه اسباب بازی های ایرانی تصریح کرد: ما در جشنواره به همه اقشار در همه سنین توجه کرده ایم و بر این اساس نمایشگاه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نوروزی برج میلاد چیست؟

برنامه های نوروزی برج میلاد چیست؟