مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-19اقتصادي

وابستگی های استان بوشهر کاهش می یابد/ تامین نیازها در داخل


معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت ها برای تامین نیازهای استان در زمینه های مختلف گفت: وابستگی های استان بوشهر کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین عصر جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی یک پروژه در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و باید تمام تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات مردم در این زمینه به کار ببریم.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره تولید و احداث و تکمیل خوشه های صنعتی یکی از مهمترین رویکردهای در حوزه اقتصادی استان است اضافه کرد: هدف اصلی از این رویکرد اقتصادی، کاهش وابستگی اقتصادی استان بوشهر به استان های دیگر و سایر مناطق کشور است.

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر از ظرفیت های خوبی برخوردار است گفت: کلنگ زنی فاز دوم طرح توسعه این کارخانه نیز در راستای همین رویکرد و استقلال اقتصادی و تکمیل زنجیره تولید است.

وی ادامه داد: با گذشت 50 سال از قدمت صنعت جوجه یک روزه در کشور، استان بوشهر تا سال گذشته فاقد این صنعت بود که با تلاش های انجام شده در حال حاضر 17 میلیون قطعه جوجه یک روزه در این واحد تولید می شود.

باستین یادآور شد: تا سال گذشته برای تأمین نیاز استان در زمینه جوجه یک روزه را از شمال کشور وارد می کردیم که هزینه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی های استان بوشهر کاهش می یابد/ تامین نیازها در داخل

وابستگی های استان بوشهر کاهش می یابد/ تامین نیازها در داخل