مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-19فناوري

توضیح وزیر درباره حمایت از فعالان حوزه ارتباطات


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات همواره مدافع فعالان و ارائه دهندگان خدمات در زیست بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده، هست و خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، عیسی زارع پور جمعه شب در پست اینستاگرامی خود به همکاری دولت و بخش خصوصی اشاره کرده و نوشت: وزارت ارتباطات همواره مدافع فعالان و ارائه دهندگان خدمات در زیست بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده، هست و خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید دولت را همراه خود بداند تا با همه وجود در طرح های کلان مشارکت کند، افزود: بر اساس یکی از بندهای قانون بودجه 1400 اپراتورهای مخابراتی که اعتبار پروانه آنها در سال 1400 خاتمه می یافت باید برای تمدید پروانه هم مبلغ قابل توجهی به عنوان حق امتیاز می پرداختند و هم مبلغ حق السهم دولت برای آنها 10 درصد بیشتر لحاظ می شد.

زارع پور افزود: در حالی که برای دیگر اپراتورهای مشابه که سررسید پروانه آنها سال 1399 یا 1401 بود چنین حکمی نبود.

این تکلیف شرکت های کوچک فاقد شبکه را با بحران جدی مواجه کرده، امکان رقابت و تداوم حضور در بازار را از آنها سلب و از گردونه ارائه خدمات دسترسی به شبکه خارج می کرد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: پیگیری های متعدد وزارت ارتباطات از مراجع مختلف و ارائه نظرات کارشناسی نهایتاً منجر به ارائه نظریه حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر درباره حمایت از فعالان حوزه ارتباطات

توضیح وزیر درباره حمایت از فعالان حوزه ارتباطات