مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 06:572022-03-19پزشكي

شناسایی 70 بیمار کرونایی جدید طی شبانه روز گذشته در یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که در 24 ساعت گذشته یک یزدی قربانی کرونا شد، گفت: طی شبانه روز اخیر 70 مورد کرونایی جدید درسطح استان شناسایی و پذیرش شدند.

- دکتر علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: از 216  نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 70 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی و پذیرش شدند.

وی افزود:  از تعداد کل بیماران جدید شناسایی شده، 13 نفر در بیمارستان های استان بستری و 57 نفر در منزل دوران نقاهت خود را طی می کنند.

دکتر اسلامی در ادامه با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان های استان گفت: شش بیمار در ابرکوه، یک بیمار در اردکان، یک بیمار در بهاباد، یک بیمار در تفت، یک بیمار در مهریز، یک بیمار در میبد و دو بیمار در یزد شناسایی شدند.

سخنگوی علوم پزشکی یزد با بیان این که در شبانه روز گذشته یک بیمار در مهریز به دلیل ابتلا به کووید-19 فوت کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر 167 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند که از این تعداد  75 نفر در بخش مراقبت های ویژه  خدمات درمانی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 70 بیمار کرونایی جدید طی شبانه روز گذشته در یزد

شناسایی 70 بیمار کرونایی جدید طی شبانه روز گذشته در یزد