مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 06:372022-03-19سياسي

توصیه های تغذیه ای در ایام نوروز / پرخوری ممنوع


به طور کلی رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی در ایام نوروز برای پیشگیری از کرونا ضروری است؛ بنابراین از دید و بازدیدها و دورهمی های فامیلی تا حد امکان باید اجتناب کرد و توصیه می شود دید و بازدید را امسال از طرق فضای مجازی انجام دهید اما اگر به مهمانی رفتید .

- به طور کلی رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی در ایام نوروز برای پیشگیری از کرونا ضروری است؛ بنابراین از دید و بازدیدها و دورهمی های فامیلی تا حد امکان باید اجتناب کرد و توصیه می شود دید و بازدید را امسال از طرق فضای مجازی انجام دهید اما اگر به مهمانی رفتید توجه کنید که از نوع تغذیه خود غافل نشوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای بهره مندی از تغذیه سالم و الگوی صحیح تغذیه به منظور حفظ سلامتی در ایام نوروز توصیه های زیر را به خاطر بسپارید: _ در صورت لزوم از انواع شیرینی های ساده و در اندازه کوچک برای پذیرایی استفاده کنید تا میهمانان با افزایش دریافت قند و چربی اضافی مواجه نشوند.

خودتان نیز اگر مایل به مصرف شیرینی هستید از شیرینی های ساده و کوچک و به مقدار کم استفاده کنید.

شیرینی های تازه که با مقادیر زیاد شکلات، خامه یا ژله تهیه می شوند میزان کالری بالایی دارند و مقادیر زیادی قند و چربی وارد بدن می کنند که علاوه بر اضافه وزن، بالا رفتن میزان چربی های خون را نیز به دنبال خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های تغذیه ای در ایام نوروز / پرخوری ممنوع

توصیه های تغذیه ای در ایام نوروز / پرخوری ممنوع