مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 00:322022-03-18ورزشي

والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان


یک مربی معتقد است که والیبال خوزستان نیازمند تشکیل کمیته نخبگان است.

- امیر محمد پروین در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت نامشخص والیبال خوزستان، اظهارکرد: باید با ایجاد بستر و فضای مناسب، شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که جریان نخبه والیبال خوزستان در همه عرصه ها رشد و اثربخشی داشته باشد.

وی بیان کرد: از اینکه فعالان والیبال منتظر باشند تا یکی از خارج از استان دستشان را بگیرند درست نیست و باید یک پویایی ایجاد شود تا فکر و ایده جدید بروز کند.

مکانیسمی که این روزها در عصر مدرنیته برای انتخاب مدیران تشکیلات کلان والیبال خوزستان به ویژه باشگاه های داخلی به کار می رود، همان مکانیسم عهد ازل است و انگار در این زمینه هیچ علائم بهبودی در این بیمار صد ساله به چشم نمی خورد و اینجا تا ناکجا آباد است.

این مربی عنوان کرد: اینجا هنوز از الفبای مدرن حاکم بر تشکیلات ورزشی پیشرفته جهان خبری نیست، روزگار همان روزگار صد سال گذشته است.

چرا باید والیبال خوزستان فاقد کمیته نخبگان باشد تا مسائل مختلف در آن مطرح شود؟ تا چه زمانی باید با قواعد پوسیده عهد عتیقه پیش برویم.

چرا والیبال خوزستان در حوزه تشکیلات سازی، هیچ احترامی برای نخبگان خود قائل نیست؟ وی افزود: آیا واژه ترکیبی شایسته سالاری که در والیبال خوزستان همچون واژه خرد جمعی به استهزاء ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان

والیبال خوزستان؛ نیازمند تشکیل کمیته نخبگان