مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-18سياسي

سازمان حج: مرزهای زمینی عتبات تا زمان اطلاع رسمی دولت عراق بسته است


مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چذابه برای سفر به عراق تا زمان اطلاع رسمی دولت این کشور است و از مردم می خواهیم تا اعلام رسمی بازگشایی مرزها صبر کنند.

- مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چذابه برای سفر به عراق تا زمان اطلاع رسمی دولت این کشور است و از مردم می خواهیم تا اعلام رسمی بازگشایی مرزها صبر کنند.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: مرزهای زمینی شلمچه، مهران و چذابه برای سفر به عراق تا زمان اطلاع رسمی دولت این کشور است و از مردم می خواهیم تا اعلام رسمی بازگشایی مرزها صبر کنند.

حجت الاسلام صحبت الله رحمانی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تاکید بر اینکه از مردم می خواهیم از هرگونه سفر به سمت مرزهای ورود به خاک عراق پرهیز کنند، افزود: با توجه به صحبت های اخیر رییس جمهور در خوزستان مبنی برای آمادگی دولت ایران برای از سرگیری اعزام زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات، با پیگیری های به انجام رسیده منتظر پاسخ رسمی دولت عراق هستیم.

وی تصریح کرد: به رغم پیگیری و چندین دور مذاکره با مسئولان عراقی برای بازگشایی مرزهای زمینی در روز جمعه 27 اسفند(نیمه شعبان)، تاکنون دولت عراق هیچ گونه نظر رسمی برای بازگشایی مرزهای زمینی اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حج: مرزهای زمینی عتبات تا زمان اطلاع رسمی دولت عراق بسته است

سازمان حج: مرزهای زمینی عتبات تا زمان اطلاع رسمی دولت عراق بسته است