مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-18ورزشي

بهره برداری دومین زمینِ چمن مصنوعی خیرساز نوش آباد


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: دومین زمین چمن مصنوعی نوش آباد از محل کمک های شهروندان نیکوکار این شهر به بهره برداری رسید.

- علی اکبر رضایی، امروز(جمعه، 27 اسفند) در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی باشگاه سرباز نوش آباد اظهار کرد: ورزش می تواند با ایجاد شور و نشاط به تحقق شهر سالم و توسعه پایدار کمک کند و امیدوارم بتوانیم با توسعه ورزش، گام های مهمی در زمینه ایجاد شور و نشاط اجتماعی جامعه برداریم.

وی افزود: یکی از اصول داشتن شهر سالم، تاکید بر مشارکت نهادهای مردمی و تشویق شهروندان به مشارکت در فرآیند برنامه ریزی شهری است و باید زیرساخت فضاهای ورزشی و تفریحی را توسعه بدهیم، زیرا جوانان نیازمند محیطی پرنشاط و سازنده هستند تا از آسیب های اجتماعی در امان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، تصریح کرد: نوش آباد همیشه تاریخ، مهد مردمانی نیکوکار و ایثارگر بوده و است و با وجود جایگاه ویژه ای که در تاریخ و تمدن کشور ایران دارد، اما مردمانی بزرگتر با شرافت و اصیل تر دارد.

رضایی تاکید کرد: اگر ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی ارزشی بالاتر از مکان های عبادی نداشته باشد، ارزشی هم سطح آن دارد و از همه شهروندان نیکوکار دعوت می کنم در این مسیر بیش از پیش مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری دومین زمینِ چمن مصنوعی خیرساز نوش آباد

بهره برداری دومین زمینِ چمن مصنوعی خیرساز نوش آباد