مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-18سياسي

تایید نهایی سند برش استانی نقشه مهندسی کشور


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تایید نهایی سند برش استانی نقشه مهندسی کشور خبر داد.

- احمد حسین فتایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با دو دستور کار ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ درختکاری و بررسی راهکارهای قانونی و فرهنگی مقابله با تخریب کنندگان محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: حَسب دستور ریاست شورا، از دو جلسه قبل، دستور کار جلسات شورا تا پایان سال، به دستگاه های عضو و اجرایی، نظامی، انتظامی و دانشگاه ها ابلاغ شد تا تمامی اعضا و دستگاه ها آمادگی کامل جهت حضور در جلسه، اظهارنظر و ارائه راهکارهای متناسب را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس دستور کار جلسه امروز که ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ درختکاری و بررسی راهکارهای قانونی و فرهنگی مقابله با تخریب کنندگان محیط زیست است، به دستگاه های مربوطه ابلاغ و در جلسه حاضر راهکارهای مناسب بررسی و مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از تمامی اقدامات صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی می بایست موجب ایجاد جهش در اقدامات و فعالیت های این حوزه باشد.

فتایی با تأکید بر نقش ویژه عموم مردم در تحقق و ارتقاء شاخصه های فرهنگی مرتبط با محیط زیست، از اعلام تایید نهایی سند 《 برش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی سند برش استانی نقشه مهندسی کشور

تایید نهایی سند برش استانی نقشه مهندسی کشور