مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-18اقتصادي

سرمایه گذاران را به فعالیت در استان بوشهر دعوت می کنیم


از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سطح استان دعوت می کنیم تا سرمایه خود در استان به کار گیرند.

- ، احمد محمدی زاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح و اجرای سه طرح در بندر ریگ شهرستان گناوه با تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام عصر (عج) اظهار داشت: امروز با حضور در بندر ریگ شهرستان گناوه سه طرح شامل پایگاه خیر ساز اورژانس جاده ای 115، مجتمع تجاری خرید کالا با سرمایه بخش خصوصی افتتاح و فاز دوم توسعه کارخانه جوجه کشی همتی نژاد کلنگ زنی شد.

استاندار بوشهر افزود: مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح استان را یکی پس از دیگری حل می کنیم و روند سرمایه گذاری در این استان سرعت خوبی گرفته است.

استاندار بوشهر با تقدیر از عملکرد سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان افزود: از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سطح استان دعوت می کنیم تا سرمایه خود در استان به کار گیرند.

وی گفت: در حال حاضر در زمینه اجرای و عملیات اجرایی و ساختمانی، واگذاری زمین و نحوه صدور موافقت های اصولی، پروانه تأسیس، کارهای خوبی صورت گرفته و در حال سرعت گرفتن است.

استاندار بوشهر با تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی موفقیت برای همه بیان کرد: امید است شاهد راه اندازی پروژه های بیشتری در سطح استان در سال آینده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران را به فعالیت در استان بوشهر دعوت می کنیم

سرمایه گذاران را به فعالیت در استان بوشهر دعوت می کنیم