مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-18سياسي

شعرهایی که برای نیمه شعبان خوانده شد


شب شعر «حضور» به مناسبت میلاد امام زمان (عج) با سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد.

- height= 400 src= https://cdn.

isna.

ir/d/2022/03/18/0/62212736.

png?ts=1647613334739 width= 600 > سپس علی محمد مؤدب، شاعر و مدیرعامل موسسه شهرستان ادب نیز در این برنامه شعرخوانی کرد: ای جان ِ جان ِ جان جهان های مختلف! ایمان عاشقانه جان های مختلف! روح سلام در تن هستی که زنده ای همواره در نسوج زبان های مختلف! رؤیای دلنواز صدف های ساحلی دریای مهربان کران های مختلف! ما مانده ایم چون رمه هایی رهاشده در گرگ و میش ذهن شبان های مختلف دارد یقین چوبی مان تیغ می خورد در آتش هجوم گمان های مختلف آقا! در آ به عرصه هیجای روزگار ما را بگیر از هیجان های مختلف نغمه مستشارنظامی، شاعر و دبیر محافل ادبی کتابخانه های عمومی کشور هم شعری خواند که در ادامه می آید: شعری به رسم هدیه.

سلامی به رسم یاد روز تولد تو سپردم به دست باد ای باد راه خانه موعودمان کجاست ای رودهای گمشده مقصودمان کجاست ای کاش باد بود و غزل بود و جاده ها می آمدیم سوی تو ما پا پیاده ها می آمدیم عرض ادب، عرض احترام تبریک عید و گفتن لبیک یا امام می آمدیم و هدیه ناقابلی.

که نیست با چشمهای منتظر و با دلی که نیست روز تولد تو زمین مهربان تر است خورشید شاد تر شده گویا جوان تر است کوچه به کوچه زمزمه طاق نصرت است عید است و جمکران تو امشب قیامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرهایی که برای نیمه شعبان خوانده شد

شعرهایی که برای نیمه شعبان خوانده شد