مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-18سياسي

سردار کارگر از رییس جمهور تشکر کرد


سردار کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از رییس جمهوری به دلیل حضور در یادمان شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با صدور پیامی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به دلیل حضور در یادمان شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با صدور پیامی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛ برادر بزرگوار آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام با احترام و عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)؛ اینجانب به نمایندگی از سوی دست اندرکاران و خادمین راهیان نور به لحاظ دیدار شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور و حضور مردمی و صمیمانه حضرتعالی در یادمان شهدای والامقام شلمچه که یادآور حماسه، مجاهدت و ایثار شهدا و رزمندگان عزیز در عملیات پیروزمندانه و سرنوشت ساز کربلای 5 می باشد، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می نمایم.

ان شاءالله تعالی با ادامه صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عالی مقام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری به مردم شریف ایران و پاسداری و ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر از رییس جمهور تشکر کرد

سردار کارگر از رییس جمهور تشکر کرد