مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-18اقتصادي

بلوار کیاتل فردیس افتتاح شد/معابر شهری فردیس در سال آینده توسعه می یابد


در راستای توسعه معابر شهر فردیس،رفع ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان، محور شرق به غرب بلوار کیاتل حدفاصل چهارراه اندیشه و بلوار شهید سلیمانی به طول 1300 متر در عرض 16 متر با اعتبار 7 میلیارد تومان اجرا شد و امروز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا آژیر، شهردار فردیس، در مراسم افتتاح پروژه بلوار کیاتل که به مناسبت میلاد حضرت صاحب الامر امام زمان (عج)، عصر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص این پروژه اظهار کرد: پروژه کیاتل از چهارراه اندیشه تا بلوار شهید سلیمانی (جاده ملارد) به طول 1300 متر و عرض 16 متر با صرف اعتبار 7 میلیارد تومان طی مدت 2 ماه با همت همکارانم در واحد عمران شهرداری فردیس به نتیجه رسید و امروز زیر بار ترافیک رفت.

  وی افزود: علیرغم اینکه پروژه های معابر معمولا پس از اجرای آسفالت افتتاح می شوند، پروژه بلوار کیاتل در ضلع شمالی سال ها رها شده بود و طی دو ماه با اجرای جدولگذاری، زیرسازی، آسفالت، ایمن سازی کانال و نصب علائم ترافیکی و فضای سبز و کاشت بیش از 1500 اصله نهال و گل و گیاه به صورت خیابان کامل انجام شد.

شهردار فردیس با اشاره به نقش موثر بلوار کیاتل در استفاده آینده از کنارگذر شرقی، اضافه کرد: فقط در ابتدای پروژه 2 تیر برق دست نخورده باقیمانده که به دلیل اینکه قرار است تقاطع غیرهمسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار کیاتل فردیس افتتاح شد/معابر شهری فردیس در سال آینده توسعه می یابد

بلوار کیاتل فردیس افتتاح شد/معابر شهری فردیس در سال آینده توسعه می یابد