مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-18سياسي

انتقاد از عدم برگزاری مناسب جشنهای نیمه شعبان در همدان


همدان_مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت:با بررسی که دیشب داشتم در نیمه شعبان امسال آنطور که باید شاهد مراسم در شأن امام زمان (ع) نبوده ایم، - ، حجت الاسلام محمد هادی نظیری روز جمعه در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درگزین و آغاز به کار نمایندگی تبلیغات اسلامی درگزین خواستار توجه و گسترش فعالیت های قرآنی در این شهرستان شد و گفت: با ترویج فرهنگ قرآنی سبک زندگی مردم را به سمت زندگی قرآنی هدایت کنیم.

وی خطه درگزین را خواستگاه اخلاق و عرفان کشور دانست و افزود: عالم بزرگ اسلام ملأ حسین قلی شوندی از این شهرستان برای اعتلای اسلام در دنیا برخواسته اند.

وی با بیان اینکه باید از زحمات حجت الاسلام حسینی که تا پیش از این ریاست تبلیغات اسلامی دو شهرستان را بر عهده داشتند و از مدیران پرتلاش و موفق ما بوده اند تشکر کرد، افزود: حجت الاسلام خلجی از طلبه های شاخص و عامل است که امروز در شهرستان درگزین معرفی می شود.

نظیری با بیان اینکه مرحوم قاضی هم در مکتب عرفانی ملاحسین قلی شوندی تربیت شدند، اضافه کرد: به دنبال ایجاد سیر خط عرفان و اخلاق در درگزین هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر افزایش و گسترش حرکتهای قرآنی در استان همدان، اضافه کرد: مؤسسات قرآنی در منطقه درگزین باید گسترش یابد و قرآن را باید سر سفره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم برگزاری مناسب جشنهای نیمه شعبان در همدان

انتقاد از عدم برگزاری مناسب جشنهای نیمه شعبان در همدان