مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-18سياسي

امام جمعه پردیس: وزیر راه برای حل مشکلات مسکن مهر اقدام کند


طی 10 سال اخیر کم کاری برخی از دولتمردان و مسؤولان باعث ایجاد کوهی از مشکلات در مساکن مهر پردیس شده است لذا از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم به این مشکلات رسیدگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در آخرین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه سال 1400 شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز4 پردیس برگزار شد، با اشاره به حمله ایران به مقرهای موساد در اربیل، اظهار کرد: ساعت 1:20 بامداد یکشنبه (همزمان با ساعت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با 10 موشک بالستیک نقطه زن دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را هدف قرار داد.

امام جمعه پردیس گفت: مجازات صهیونیست ها با 10 فروند موشک نقطه زن ایرانی از خانواده موشک های فاتح، از جمله فاتح 110 انجام شد، که پاتریوت های نسل 2 و 3 آمریکا که از سال 2020 در اربیل مستقر شده اند باز هم در رهگیری تجهیزات ایرانی ناکام ماندند و این به معنی به رخ کشیدن توان تکنولوژیکی ایران در حوزه نظامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران می توانست از خاک سوریه حمله را تلافی کند اما به عمد از خاک ایران به اهداف صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد از این پس هرگونه حمله را مستقیما و بدون تعارف تلافی خواهد کرد و پاسخ جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: وزیر راه برای حل مشکلات مسکن مهر اقدام کند

امام جمعه پردیس: وزیر راه برای حل مشکلات مسکن مهر اقدام کند