مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-18سياسي

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور سبب افتخار و غرور ملی است


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به پیشرفت های علمی کشور، گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور سبب افتخار و غرور ملی است.

- ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک میلاد حضرت بقیه الله اعظم (عج)، اظهار کرد: وجود امام زمان (عج) برای جهانیان همچون وجود آب است که مایه حیات است و باید نسبت به امام زمان (عج) همچون شخصی باشیم که در بیابانی گرفتار شده و در پی آب می گردد.

وی افزود: در هفته گذشته پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور 2 توسط برادران نیروی هوافضای سپاه انجام شد و این ماهواره برای رفع نیازهای اطلاعاتی، اخبار و زیرساخت های کشور بسیار ارزشمند است.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: باران موشکی که بر پایگاه اربیل عراق بارید یکی از قدرت های دیگر ایران است که این قدرت قرار بود با برجام های یک، 2 و سه از ایران گرفته شود.

زمانی موسوی بیان کرد: زمانی اشخاصی می گفتند که انگلیس همچون یک دیوار است و ایران مانند خزه ای بر روی آن که اگر این دیوار نباشد خزه ای هم نخواهد بود اما امروز ایران یک قدرت مثال زدنی است که دیگر دشمنان نمی توانند تهدیداتی را اجرا کنند و بعد راحت بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور سبب افتخار و غرور ملی است

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور سبب افتخار و غرور ملی است