مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-18سياسي

موشک باران پایگاه های فتنه نتیجه اقتدار و مقاومت ایران است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه این جرات را داریم تمام عوامل و مزدوران را در زباله دان بیندازیم، گفت: امروز پایگاه های خطر و فتنه را موشک باران می کنیم و این نتیجه اقتدار و مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در آخرین خطبه نماز جمعه سال 1400 در مرکز مازندران با گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) و نیمه شعبان، روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان، اظهار کرد: در این هفته مناسبت هایی همانند ملی شدن صنعت نفت، تاسیس حوزه علمیه قم، سالروز تهاجم به مدرسه فیضیه دوم فروردین سال 42 و حادثه دلخراش را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه در عربستان 81 نفر از نیروهای مجاهد به عنوان تروریست دسته جمعی اعدام شدند، افزود: سپاه پاسداران هم پایگاه آموزشی موساد اسراییل غاصب را در اربیل عراق مقتدرانه موشک باران کرد و خسارت های زیادی وارد شده و بالاخره نفت عراق از طریق کردستان عراق به اسراییل غارت می شود مایه ننگ جامعه اسلامی است که کشور اسلامی مملکت و خاک خود را در اختیار رژیم غاصب تروریست پرور قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با اعلام اینکه یکی از فلسفه های غیبت امام زمان (عج) آزمون هدایت، دینداری و استقامت است، افزود: انسان باید در مسیر هدایت و ظلم ستیزی و مبارزه با فساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک باران پایگاه های فتنه نتیجه اقتدار و مقاومت ایران است

موشک باران پایگاه های فتنه نتیجه اقتدار و مقاومت ایران است