مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-18سياسي

اتمام 53 پروژه نیمه کاره شهرستان طبس در دستور کار است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه 53 پروژه نیمه کاره در شهرستان طبس در دستور کار است و به جد پیگیری می کنیم تا به اتمام برسد، گفت: امید است آنچه در شان مردم ولایت مدار شهرستان طبس است، - انجام شود.

جواد قناعت ظهر امروز 27 اسفند در بین نمازگزاران جمعه این هفته شهرستان طبس ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی(ع) و همچنین تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: آرزو و دعا می کنیم که خداوند هر چه سریعتر در فرج آخرین ذخیره الهی و منجی عالم بشریت تعجیل بگرداند و به مقام عظمای ولایت سلامتی بدهد تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اعتقاد به ظهور منجی در ادیان مختلف از جمله یهودی ها، زرتشتی ها و مسیجی ها نیز وجود دارد و انها هم اعتقاد به منجی دارند، گفت: پیروان سایر ادیان هم منتظر هستند تا منجی آخرالزمان ظهور کند اما مفهوم انتظار و ظهور در دین اسلام با سایر ادیان تفاوت های اساسی دارد و موعود مسلمانان با موعود ادیان دیگر متفاوت است اما در کنار این تفاوت ها همه ادیان در غلبه حق بر باطل مشترک هستند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حدیثی از نبی اکرم(ص) که می فرمایند: افضلُ اعمال امّتی انتظار الفرج من اللّه عزّوجل ، انتظار فرج از جانب خدای بلند مرتبه، برترین عمل امت من ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام 53 پروژه نیمه کاره شهرستان طبس در دستور کار است

اتمام 53 پروژه نیمه کاره شهرستان طبس در دستور کار است