مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-18سياسي

جامعه در دوران انتظار باید قالب و شکل دوران حضور را پیدا کند


پژوهشگر تاریخ اسلام با تاکید بر اینکه جامعه در دوران انتظار باید قالب و شکل دوران حضور را پیدا کند، گفت: رابطه خانوادگی و کاری و علمی و عاطفی و.

- ایسنا/گیلان پژوهشگر تاریخ اسلام با تاکید بر اینکه جامعه در دوران انتظار باید قالب و شکل دوران حضور را پیدا کند، گفت: رابطه خانوادگی و کاری و علمی و عاطفی و.

ما باید از جنس امام زمانی باشد و نظام فردی و اجتماعی ما منطبق با استانداردهای دولت کریمه باشد.

حشمت الله قنبری در مراسم جشن نیمه شعبان که در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار شد، موضوع مهدویت و موعود آخرالزمان را ودیعه مشترک همه ادیان توحیدی دانست و اظهار کرد: میل به موعود در همه فطرت های پاک نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه همواره میل به یک آرمان و یک جایگاه و یک موقعیت فاخر برای اولاد آدم وجود داشته است، افزود: از روزی که حضرت آدم(ع) به زمین هبوط کرد، انتظار، امید، صبر و گرایش به یک نجات بخش نیز شکل گرفت و به یکی از مهمترین اسباب تداوم حیات بشر برای سیر به طرف زندگی سعادتمند تبدیل شد.

این پژوهشگر تاریخ اسلام، با اشاره به خلافت و جانشینی حضرت آدم(ع)، تصریح کرد: با این هبوط دور شدن از صدای فیض ادامه پیدا کرد و براساس روایات، آدم تا 300 سال گریه می کرد، زیرا خسارت فاصله گرفتن از جوار رحمت حق تعالی را متحمل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه در دوران انتظار باید قالب و شکل دوران حضور را پیدا کند

جامعه در دوران انتظار باید قالب و شکل دوران حضور را پیدا کند