مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-18سياسي

تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی منتظران ظهور باید مهدوی باشد


استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه تنها نمی توان به زبان منتظر ظهور بود، گفت: تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی منتظران واقعی ظهور باید مهدوی باشد.

- ، حشمت الله قنبری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) با اشاره به موضوع مهدویت، اظهار کرد: مهدویت وعده داده شده در میان همه ادیان الهی است.

وی با بیان اینکه میل به ظهور در میان همه فطرت های پاک وجود دارد، گفت: حرکت در مسیر رسیدن به کمال و مهدویت بسیاری از خسارت ها و گناهان را جبران می کند.

پژوهشگر تاریخ اسلام در ادامه با اشاره به جایگاه این موضوع در دین اسلام، افزود: حرکت در این مسیر سعادت را برای انسان ها به دنبال دارد زیرا منتظر همیشه در انتظار به سر برده و برای تمام شدن این انتظار هر کاری که از توانش بر می آید انجام می دهد.

وی با بیان اینکه نمی توان همیشه افراد اهل انتظار را منتظر ظهور معرفی کرد، تصریح کرد: انتظار درست زمانی است که افراد اهل ظهور باشند و برای سعادت و کمال خود تلاش کنند.

قنبری در ادامه با اشاره به اینکه انتظار برای ظهور منجی نباید تنها به واسطه رفع مشکلات و بازگشایی گره ها خود باشد، اضافه کرد: منتظران ظهور باید به درک درست از انتظار و مسیر رسیدن به منجی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی منتظران ظهور باید مهدوی باشد

تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی منتظران ظهور باید مهدوی باشد