مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-18پزشكي

امحای 4500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال


رییس واحد سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: در آستانه سال جدید بیش از 4 هزار و 500 کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در شهرستان خلخال امحا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این شهرستان، 217 واحد صنفی متخلف موازین بهداشتی و بی توجه به رعایت موارد پروتکل های بهداشتی کرونا تعطیل و پلمب شده اند.

ملکی از برخورد با بازاریان خاطی و بی توجه به پروتکل های مربوط به پیشگیری از کرونا در خلخال خبر داد و افزود: علاوه بر پلمب محل کسب واحدهای صنفی متخلف، در صورت تکرار تخلف اقدام مقتضی برای لغو پروانه صاحبان واحدهای صنفی که در لیست رسته صنفی پرخطر قرار گرفته اند، انجام می شود.

وی همچنین از افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف بهداشتی و همچنین مراکز عرضه قلیان در مناطق شهری و روستایی خلخال بدون اخطار قبلی پلمب می شوند.

رییس واحد سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال از جمع آوری و امحای 4 هزار و 500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، غیر بهداشتی، تاریخ مصرف گذشته و فاقد پروانه بهداشتی در آستانه سال نو خبر داد و بیان کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی و تشدید بازرسی ها با حضور تیم های مشترک نظارت و بازرسی تا 20 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 4500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال

امحای 4500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال