مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-18سياسي

رسوایی در برجام علامت افول قدرت آمریکا است


امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در برجام رسوا و شکست خورده اصلی آمریکا بوده است،گفت: این رسوایی علامت افول قدرت آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا فرمانبری بدون چون و چرا از امام زمان (عج) و نایب ایشان است اظهار داشت: ولایتمداری شرط اسلام و تقوا است.

وی با بیان اینکه مجتهد به نیابت از امام زمان(عج) این مقام را دارد گفت: امت اسلام گرفتاری های زیادی دارد و کشتی نجات امت اسلام امام زمان(عج) است.

  امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید مجموعه مهدویت در شیراز و استان فارس از اقداماتی که انجام شده تشکر کنیم افزود: با وجود اینکه امسال شهر فضاسازی خوبی شده بود اما کار زمین مانده زیاد است.

دژکام با بیان اینکه برخی از مجموعه ها باید بهتر به میدان بیایند، بیان کرد: باید در کار خود بازنگری کنند تا سال آینده در دهه مهدویت بهتر عمل شود، اینکه جزیی کار کنید مورد قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید فریاد بلند را ایجاد کنیم تا دنیا متوجه مهدویت شود عنوان کرد: باید ایام مهدویت، غدیر، محرم و عاشورا شور در شهر برپا شود و همه پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی در برجام علامت افول قدرت آمریکا است

رسوایی در برجام علامت افول قدرت آمریکا است