مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-18سياسي

سه شاخصه مهم در نواب اربعه امام عصر (عج)


نیابت خاص نواب اربعه در عصر غیبت صغری از جمله شبهات مهدوی است که دشمن آن را مورد انکار قرار داده است اما دلایلی چون نص و تصریح امام بر وثاقت نواب اربعه و اجماعی بودن عدالت نواب اربعه نزد شیعه بر این امر صحه می گذارد.

- حجت الاسلام محمد زاهدی مقدم -پژوهشگر اهل بیت(ع) و کارشناس مذهبی- در گفت گو با ایسنا، به بهانه میلاد حضرت مهدی(عج) در مورد موضوع مهدویت و ایجاد شبهات عصر غیبت از سوی دشمنان اسلام گفت: برخی دشمنان تلاش می کنند تا مبانی اعتقادی و اصیل جامعه شیعی را با نشر ادعاهایی کاذب مورد خدشه قرار داده و از این طریق باورهای جوانان را دچار تردید کنند.

وی ادامه داد: موضوع مهدویت یکی از همین مسائل اعتقادی است که دشمن از گذشته تاکنون بر روی آن سرمایه گذاری کرده و با ایجاد شبهات و نشر آن ها در فضای مجازی و با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود، به دنبال تضعیف باورهای مهدوی جوانان و پیشبرد اهداف شیطانی خود است.

این پژوهشگر اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: نیابت خاص نواب اربعه در عصر غیبت صغری از جمله شبهات مهدوی است که دشمن آن را مورد انکار قرار داده و توقیعات صادره از سوی آنان را اندیشه ای خرافی و دروغ شمرده که با جعل امضای امام به مردم القاء می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شاخصه مهم در نواب اربعه امام عصر (عج)

سه شاخصه مهم در نواب اربعه امام عصر (عج)