مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-18اجتماعي

عراق مرز زمینی را بسته است


در حالی که قرار بود امروز همزمان با نیمه شعبان طرف عراقی مرزهای زمینی را بازگشایی کند، این امر محقق نشد و مشتاقان زیارت عتبات برای عبور از مرزهای زمینی همچنان در بلاتکلیفی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، امروز همزمان با نیمه شعبان قرار بود طرف عراقی مرزهای زمینی را برای تردد زوار باز کند تا زائران بتوانند از طریق مرزهای زمینی هم به عتبات مشرف شوند.

با این وجود، از صبح امروز در حالی که بسیاری منتظر بازگشایی مرز زمینی بودند، طرف عراقی اهتمامی به بازگشایی مرز زمینی نداشت و همچنان هیچ کدام از مرزهای زمینی با عراق باز نشده است.

عراق ابلاغیه ای برای تردد زوار از مرز زمینی نداده است به گفته یکی از مسؤولان مرز مهران، عراق ابلاغیه ای برای بازگشایی مرزها نداده تا وزارت کشور نیز برای باز شدن مرزها اقدامی داشته باشد.

حتی روز گذشته با وجود اینکه برخی از زائران ویزا داشتند، طرف عراقی اجازه ورود به این کشور را از طریق مرز مهران نداد و مدعی شد که همه زوار باید فقط از طریق هوایی راهی عراق شوند.

در سایر مرزها همچون شلمچه نیز همین روند برقرار است و هیچ مرزی برای تردد زائران باز نیست و فقط افرادی که موافقت نامه دارند، می توانند از مرزهای زمینی با عراق عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق مرز زمینی را بسته است

عراق مرز زمینی را بسته است