مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-18اقتصادي

پرداخت عیدی به رانندگان اتوبوسرانی خرم آباد/ آغاز بازسازی ناوگان در اوایل 1401


مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: سازمان علاوه بر پرداخت به موقع و به روز حقوق پرسنل خود به تمام رانندگان اتوبوس های درون شهری 5 میلیون تومان عیدی پرداخت کرد.

-  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد اظهار کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری علاوه بر پرداخت به موقع و به روز حقوق و دستمزد پرسنل خود به تمام رانندگان اتوبوس های درون شهری نیز مبلغ 5 میلیون تومان عیدی پرداخت کرد، همچنین قرار است 32 لیتر روغن موتور به اتوبوس ها داده شود.

وی افزود: کارت هدیه و  کمک روغن در قالب یارانه بلیط به تمام رانندگان اتوبوس های فعال و دارای قرارداد با سازمان  پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: همچنین قرار است دو حلقه لاستیک، یک جفت باطری، یک نوبت روغن و اقلام مصرفی دیگر در قالب یارانه در فروردین ماه 1401 به رانندگان تحویل داده شود.

صفر بیرانوند در خصوص بازسازی اتوبوس ها توضیح داد: با توجه به رایزنی هایی که در زمینه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی انجام شده، رانندگانی که اسامی آنها در نوبت بازسازی وجود دارد به صورت صد درصد رایگان ثبت و  بازسازی می شوند.

وی بیان کرد: بازسازی تعدادی از اتوبوس ها در فروردین و اردیبهشت ماه و مابقی نیز به ترتیب و بر اساس برنامه های سازمان شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت عیدی به رانندگان اتوبوسرانی خرم آباد/ آغاز بازسازی ناوگان در اوایل 1401

پرداخت عیدی به رانندگان اتوبوسرانی خرم آباد/ آغاز بازسازی ناوگان در اوایل 1401