مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-18اقتصادي

توصیه بهداشتی برای خرید ماهی قرمز شب عید


توصیه می شود که مردم تا حد امکان از خرید این نوع ماهی اجتناب کنند زیرا خطرات زیست محیطی دارد اما اگر به هر دلیلی خریداری کردند حتما توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

- امین اسدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با در باره خرید ماهی قرمز شیب عید گفت: توصیه می شود مردم عزیز تا حد امکان از خرید این نوع ماهی اجتناب کنند زیرا خطرات زیست محیطی دارد اما اگر به هر دلیلی خریداری کردند حتما توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

مشاور رییس سازمان دامپزشکی افزود: این ماهی قدرت تکثیر بالایی دارد و همه چیزخوار است و پس از پایان تعطیلات وقتی در آبهای آزاد و یا برکه ها رها می شود سریع تکثیر یافته و احتمال دارد به سایر آبزیان خسارت وارد کند.

وی گفت: در صورتی که افراد برای خرید و نگه داری ماهی قرمز شب عید اقدام کنند حتما توصیه های بهداشتی سازمان دامپزشکی را جدی بگیرند.

 اسدی گفت: مردم برای خرید ماهی قرمز شب عید نسبت به خرید از مراکز مجاز اقدام و از خرید از دوره گردها و دست فروشان خودداری کنند.

به گفته وی، افراد در هنگام خرید از تماس مستقیم و حفاظت نشده با ماهی و آب خودداری کنند و از ظروف یکبار مصرف جهت حمل و جابجایی ماهی به منزل استفاده بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه بهداشتی برای خرید ماهی قرمز شب عید

توصیه بهداشتی برای خرید ماهی قرمز شب عید