مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-18سياسي

مذاکرات با افغانستان برای ارتقای تبادلات اقتصادی و افزایش نیروی گمرکی


نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از مذاکرات با افغانستان برای ارتقای سطح تبادلات اقتصادی و افزایش نیروی گمرکی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از مذاکرات با افغانستان برای ارتقای سطح تبادلات اقتصادی و افزایش نیروی گمرکی خبر داد.

سلمان اسحاقی، شب گذشته 26 اسفند گفت: در دیداری که در راستای تثبیت و استمرار فعالیت پایانه مرزی یزدان با آقای قمی دستیار ارشد رییس جمهور در امور افغانستان انجام شد؛ توافقاتی صورت گرفت و مقرر شد سفیر ایران در افغانستان برای ارتقای سطح تبادلات اقتصادی و افزایش نیروی گمرکی از سوی افغانستان مذاکرات لازم را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین از وزرای مالیه و تجارت افغانستان از سوی ایران دعوت به عمل آمده تا در غالب کمیسیون مشترک نسبت به توسعه و ایجاد شهرک های اقتصادی که طرح آن از طرف شرکت های خصوصی تهیه و تدوین و تقدیم شده است در آینده تفاهم و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان های قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی گمرک مرزی یزدان گفت: جا دارد از صداوسیما که با تهیه و تدوین مستمر برنامه های مختلف نسبت به معرفی این پایانه و مطالبه مردمی تلاش های مضاعف و بسیار ارزشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات با افغانستان برای ارتقای تبادلات اقتصادی و افزایش نیروی گمرکی

مذاکرات با افغانستان برای ارتقای تبادلات اقتصادی و افزایش نیروی گمرکی