مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-18ورزشي

ملی پوش پاراشنا: جام جهانی ایتالیا تجربه خوبی برای من بود


با وجود این که 3 سال از شرکت در مسابقات بین المللی دور بودم اما در جام جهانی ایتالیا عملکردم راضی کننده بود و موفق به کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی چین در این مسابقات شدم.

- یک عضو تیم ملی پاراشنا گفت: با وجود این که 3 سال از شرکت در مسابقات بین المللی دور بودم اما در جام جهانی ایتالیا عملکردم راضی کننده بود و موفق به کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی چین در این مسابقات شدم.

شاهین ایزدیار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از 3 سال دوری از مسابقات، آن چیزی که از خود انتظار داشتم در جام جهانی ایتالیا برآورد شد و عملکردم راضی کننده بود.

وی با بیان این جام جهانی ایتالیا تدارکات خوبی برای آماده سازی خود جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی چین بود، افزود: در این مسابقات چون تمام کلاس ها ادغام شده بود، سطح رقابت ها بالا و کسب جایگاه به راحتی امکانپذیر نبود، اما با این وجود موفق شدم در صد متر قورباِغه کلاس sb9 سوم شوم و مجوز حضور در بازیهای پاراآسیایی چین را کسب کنم .

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های کمیته ملی پارالمپیک، گفت: این تورنمنت فرصت خوبی برای ارزیابی حریفان آسیایی و اروپایی بود و شرایطی را فراهم کرد تا با شناخت نسبت به حریفانم و ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود با آمادگی بهتری در چین حضور پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش پاراشنا: جام جهانی ایتالیا تجربه خوبی برای من بود

ملی پوش پاراشنا: جام جهانی ایتالیا تجربه خوبی برای من بود